Awaria w Banku Pekao: problem z systemem Pekao24

Awaria w Banku Pekao: problem z systemem Pekao24

Klienci Banku Pekao od rana skarżą się na brak możliwości zalogowania do serwisu i zarządzania własnymi pieniędzmi. Pierwsze zgłoszenia pojawiły się ok. godz. 8:00 rano i wciąż napływają kolejne.

Bank Pekao przekazał nam informację, że przywrócono pełną funkcjonalność systemu Pekao24. Od tej pory logowanie się powinno przebiegać bez zakłóceń.

Zobacz także:

Na profilu Banku Pekao na portalu społecznościowym Facebook robi się coraz bardziej gorąco. Co chwila pojawiają się nowe posty od klientów banku, którzy nie mogą się zalogować na własne konta w systemie bankowości internetowej Pekao24. Niektórzy otrzymują ze strony komunikat: „Error - The page cannot be displayed because an internal server error has occurred”

Trudno dodzwonić się także na infolinię banku. Próbując skontaktować się w sprawie awarii, czekaliśmy 5 minut na połączenie z konsultantem. Potwierdzenie problemów otrzymaliśmy dopiero od biura prasowego Banku Pekao.

- Awaria systemu Pekao24 powinna być już niedługo usunięta - zapewniał rzecznik Banku Pekao Tomasz Bogusławski. O ustaniu problemów będziemy informować na bieżąco.