Klienci skarżą się na problemy techniczne po migracji do Alior Banku

Klienci skarżą się na problemy techniczne po migracji do Alior Banku

W miniony weekend Alior Bank prowadził proces migracji klientów byłego Banku BPH na własny system informatyczny. Serwis został udostępniony klientom w poniedziałek nad ranem. Jak się jednak okazuje, część osób nadal ma problemy z zalogowaniem się do rachunku.

Klienci Alior Banku wciąż zgłaszają problemy z działaniem systemów bankowości internetowej po fuzji operacyjnej z częścią przejętą z Banku BPH. Nie brakuje nowych wpisów na facebookowym profilu Aliora i T-Mobile Usługi Bankowe o braku możliwości odblokowania dostępów i przeciążonej infolinii, na która nie sposób się dodzwonić.

Głównym problem wśród klientów jest ciągły brak jednoznacznych informacji co do rozwiązania problemu zablokowanych kont bankowych - użytkownicy skarżą się, że wysłane przez bank dane do logowania zwracają błędy podczas rejestracji w serwisie internetowym. Pomocy nie mogą otrzymać ani na Facebooku, ani na infolinii, na której czas oczekiwania na połączenie się z konsultantem horrendalnie się wydłużył.

Zobacz także:

Kilka gorzkich słów do banku mają również klienci T-Mobile Usługi Bankowe. W tym przypadku kaliber utrudnień jest nieco mniejszy. Głównie zgłaszane są opóźnienia w dotarciu przelewów zleconych jeszcze w piątek lub problemy przy płatnościach internetowych realizowanych przez system T-Mobile Usługi Bankowe. Na facebookowym profilu instytucji pojawił się wpis specjalistów banku mówiący, że może być to związane z przerwą techniczną przeprowadzaną w miniony weekend - zalecany jest w takiej sytuacji kontakt z infolinią lub Wirtualnym Oddziałem. W wymienionych kanałach zostaliśmy jednak zapewnieni, że wszystko powinno już sprawnie przebiegać. Nie brakuje jednak osób, które jeszcze kilkanaście minut temu zgłaszały kolejne problemy: - Czwarty raz próbuję zapłacić przez PayU i 2 razy zawiesiła się strona banku, a 2 razy zawiesił się ekran logowania - pisze jeden z użytkowników. - Czy możecie podać przybliżoną godzinę, o której NAPRAWDĘ zakończy się ta przeklęta przerwa techniczna? - pointuje inny.

  • Nie mogę się zalogować do swojego konta. Gdy wpisuje CIF, który od Was otrzymałem dostaję informację "Kanał użytkownika jest nieaktywny". Tylko nie każcie mi się kontaktować z infolinią, bo nie da się tam dodzwonić – pisze jeden z klientów na profilu facebookowym banku.
  • Wcześniej mogłem wejść na stronę do logowania. Miałem – zgodnie z instrukcją – po wpisaniu numeru CIF dostać hasło startowe smsem, ale nic takiego nie nastąpiło. Teraz to już nigdzie się nie da wejść – pisze na nasza skrzynkę redakcyjną inny użytkownik i przesyła zrzut ekranu informujący o braku możliwości zalogowania się do konta.

Rzecznik Alior Banku Julian Krzyżanowski w poniedziałek uspokajał, mówiąc, że cała operacja przebiegła prawidłowo. Ewentualne problemy są jego zdaniem incydentalne. W razie występowania utrudnień - prosi o bezpośredni kontakt z infolinią.