Problemy z logowaniem do Pekao24

Problemy z logowaniem do Pekao24

Od poniedziałkowego południa Bank Pekao zmaga się z awarią utrudniającą klientom logowanie do systemu bankowości internetowej. O utrudnieniach poinformowali nas czytelnicy. Bank jeszcze w nocy z poniedziałku na wtorek zapewniał, że czyni starania, by jak najszybciej rozwiązać problem.

Pierwsze zgłoszenie o trudnościach w logowaniu do systemu transakcyjnego Banku Pekao Redakcja  otrzymała w poniedziałek wczesnym popołudniem na adres. Zgłoszenia o podobnej treści widać było również na profilu Banku Pekao w serwisie społecznościowym Facebook. "Znowu nie mogę się zalogować", "co się dzieje z serwisami banku", "jak długo potrwają jeszcze trudności z logowaniem" - to tylko niektóre z wpisów opublikowanych przez klientów banku w pierwszych godzinach awarii.

Informację o utrudnieniach w logowaniu do systemu transakcyjnego Pekao24 najpierw - około godziny 13:00 - potwierdził w rozmowie z Redakcją pracownik infolinii Banku. Poinformował, że problemu nie da się uniknąć także poprzez logowanie za pomocą aplikacji mobilnej, polecając uzbroić się w cierpliwość.

Po godzinie 14:00 otrzymaliśmy informację z Biura Komunikacji Banku Pekao. "Z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem do serwisów Pekao24, serwisów Xelion oraz usług maklerskich. W ciągu kilku minut powinny ustąpić trudności z zalogowaniem się do wymienionych serwisów. Przepraszamy za niedogodności" - napisał Tomasz Bogusławski. Klientów zgłaszających problemy na Facebooku Banku zachęca do kontaktu poprzez specjalny formularz.

Klienci narzekali na problemy z dostępem do systemów bankowości elektronicznej Pekao jeszcze przez cały poniedziałkowy wieczór i w nocy. Reagując na niektóre z publikowanych w internecie komentarzy, Bank zapewniał, że czyni starania, żeby jak najszybciej rozwiązać problemy. "Zapewniamy, że robimy wszystko, aby jak najszybciej usunąć usterkę" - komunikaty tej treści publikowano jeszcze około godziny 1:00 w nocy z poniedziałek na wtorek.