Utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej w Banku Zachodnim WBK

Utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej w Banku Zachodnim WBK

Klienci Banku Zachodniego WBK mają problem z logowaniem się do systemu transakcyjnego. Na stronie wyświetla się komunikat o błędzie lub nie działają niektóre moduły po udanej próbie logowania.

Biuro prasowe BZ WBK poinformowało o usunięciu problemów i przywróceniu pełnej sprawności systemu transakcyjnego.

Utrudnienia w działaniu polegające na wydłużonym czasie reakcji potwierdziło biuro prasowe Banku Zachodniego WBK w rozmowie z Bankier.pl. Dostaliśmy informację, że usterka zostanie najprawdopodobniej usunięta w ciągu najbliższej godziny. Tymczasem po kilku próbach klienci powinni dostać się na swoje konta.

Objawy dla każdego z klientów mogą być różne. Wydłużony czas logowania, brak dostępu do niektórych modułów w oknie konta w systemie, a nawet komunikat o wewnętrznym błędzie systemu 500, który uniemożliwia jakiekolwiek logowanie. System prosi wtedy o ponowienie próby za kilka minut.